Concept, productie fotoshoot, artdirection en vormgeving voor abricampagne. Opdracht: maak echte fashion-items van deze schoenen en laarzen. De herkenbare factor werd het model, de belichting en achtergrond in combinatie met een vast stramien qua grafische opmaak. De modische factor kwam tot uiting door de juiste styling, visagie en sterke pose. Ook het retailelement krijgt een functie: door de prijs te laten 'wijzen' naar het product is gelijk duidelijk dat het om dat item gaat.
Beeld- en vormgevingsconcepten & art direction van de maandelijkse magalogues. Met een heel team (art, copy, dtp, traffic, inkoop en programmamanagers) is het een hele uitdaging om elke maand weer een nieuwe magalogue te creeëren. Maar wel een hele leuke uitdaging! De retailkalender was leading en vanuit daar ontwikkelden we gezamenlijk de thema's, in visualisatie zoekend naar de juiste balans tussen commercie en beleving. Nieuw hierin was dat we category-overstijgend werkten met cross- en upsell mogelijkheden, de voorloper van het nieuwe wehkamp.nl.
Concept, productie fotoshoot, artdirection en vormgeving voor een abri campagne. Als een item niet sexy is, dan maken we het toch sexy? Dat was het uitgangspunt bij de conceptontwikkeling van deze serie abri's. Items zoals een fauteuil, strandjurkje, dekbedovertrek of telefoon die an sich niet uitdagend zijn hebben we op een prikkelende manier gepresenteerd. Dat is gelijk ook de rode draad die deze posters met elkaar verbindt.
Impressie van diverse fotoshoots waar ik als artdirector bij betrokken ben geweest. Zowel binnen Nederland in studio's en op locatie, als in het buitenland (Miami, Kaapstad, Ibiza, Barcelona, Mallorca, Budapest) heb ik de art direction voor de shoots gedaan, productie gebriefd, modellen gecast, locaties gescout en het team aangestuurd.