Concept, vormgeving en productie en art direction fotoshoot voor abricampagne decembermaand kleertjes.com. Feestelijk, herkenbaar, winters, assortimentsbreedte, A-merken... zomaar een greep uit de elementen die deze campagne moest bevatten. Daarnaast moest pre-sale aangekondigd worden. Ik heb er voor gekozen om meerdere posters te ontwerpen en in het beeld een bepaald elementen te benadrukken: de een winters, de ander feestelijk, etc. Daarnaast door de keuze van modellen (verschillende leeftijden) en product/merk de breedte en diversiteit van het assortiment te tonen.
Concept, eindredactie en art direction van landelijk magazine voor kleertjes.com. Commercieel inspiratiemagazine verspreid in een oplage van 200.000 stuks. Uitgangspunt: Doelgroepbreedte laten zien (0-16 jaar), eigen unieke fotografie met verschillende modethema's waarin A-merken een prominente rol spelen, inspireren, grootte van het assortiment communiceren.
Eigenwijze prijzen: online activatieconcept om de verkoop van de zogenaamde 'slowmovers' te stimuleren.
Back to school & Denim concept: 2 terugkerende thema's binnen de retailkalender. Eerst een kleurenpalet, typografie en beeldconcept ontwikkeld, daarna door copy en marketing laten uitwerken. Zo ontstaat een herkenbare, evenwichtige stijl die uitgerold kan worden naar banners, nieuwsbrief en andere items.
SALE concept en vormgeving van de bijbehorende nieuwsbrieven. Hoe verder de sale vordert, des te meer rood en minder sfeer. Duidelijker communicatie van de kortingspercentages.
Zoals zoveel strategische plannen was het nieuwe Style DNA ook voornamelijk tekstueel vastgelegd in een document. Aan mij de vraag dit document visueel te vertalen naar een groot moodboard, zodat de marketingafdeling meer feeling met het nieuwe DNA kreeg én geïnspireerd werd.
Bovenstaand een frisse restyling van de oude homepage. Minder oranje, strakker basislogo, duidelijker communicatie en eigentijdser vormgegeven. Benieuwd naar de oude homepage? Klik hier
Concept en ontwerp abricampagne ten behoeve van het 10-jarig bestaan van kleertjes.com. Dynamische, vrolijke poses. Modellen in verschillende leeftijden in diverse fashionstijlen om de breedte van het assortiment te laten zien. Tevens is het de introductie van het 'overgangslogo' waarin het oude Comic Sans logo plaatsmaakt voor een logo met strakke, schreefloze letters.